Praha, 14. 2. 2017

Direct People přivítali ve svých řadách dva seniorní inovátory

Lukáš Svěcený a Josef Dvořák posílili tým inovátorů v Direct People. K firmě se připojili koncem minulého roku a oba zastávají pozici Senior Innovation Designer. Důvodem rozšíření týmu je, že Direct People za poslední rok – měřeno obratem – vyrostli o více než 30 % a v roce 2017 připravují několik velkých projektů zaměřených na vývoj inovativních produktů a služeb a jejich uvedení na trh.

Direct People - Direct People přivítali ve svých řadách dva seniorní inovátory

Náplní práce Lukáše Svěceného a Josefa Dvořáka bude vedení inovačních projektů, a to od jejich vymyšlení až po realizaci. „A to vyžaduje profesionály, kteří mají zkušenosti jak z korporace, tak ale i třeba s vlastním byznysem, a vědí, co je to realizovat nějaký záměr se vším všudy a nebýt zodpovědný jen za určitou část. A ten typ zkušeností oba pánové mají. Správné zkušenosti jsou často tou nejlepší kvalifikací,“ uvedl Ondřej Moravec, partner společnosti Direct People.

V roce 2017 čeká na Direct People hned několik rozsáhlý realizačních projektů, které si vyžádají kapacitní posily. „Daří se nám získávat nové zakázky, protože se o nás na trhu ví, že model spolupráce stavíme na garanci výsledků, že nejsme jen konzultační firma. Naše inovace zkrátka mají reálný a v ostrém provozu měřitelný přínos pro zadavatele,“ dodal Michal Kalousek, partner společnosti Direct People.

Lukáš Svěcený se poslední tři roky věnoval svému podnikání. V roce 2015 řídil pro UPC projekt Ignite Your Business, což byla celostátní soutěž o nejlepší podnikatelský nápad. Před tím pracoval sedm let v Telefónice O2 na různých pozicích spojených s marketingem, zákaznickou zkušeností a produktovým vývojem. Vystudoval VŠE, obor informační technologie.

Josef Dvořák přišel do Direct People z Deloitte Digital CE, kde zastával pozici senior konzultanta pro digitální strategie. Vedl nebo byl součástí několika projektů zabývajících se bankovními systémy a portály. V letech 2010 až 2014 pracoval pro Vojenské zpravodajství, kde sbíral cenné zkušenosti v analýze dat a on-line komunikaci. Součástí byl i projekt pro NATO týkající se výzkumu sociálních médií, kde zastupoval Českou republiku.