Čím žijeme.

Pro přežití a úspěch byznysu jsou inovace zásadní. To dnes platí víc než kdykoli předtím. V Direct People vytváříme funkční inovace a pomáháme klientům naplnit jejich vize.

Nemůžeme dělat všechno sami, ale můžeme komukoliv pomoci s čímkoliv.

Kdo jsme.

Naše společnost vznikla v roce 2010 a byla první ryze inovační agenturou na českém trhu. Za dobu své existence jsme inovovali pro více než 150 klientů. Vytvořili jsme více než 300 inovací a na trh uvedli 37 nových produktů nebo služeb.

Mezi naše nejznámější projekty se řadí Práce za rohem, který jsme vytvořili pro LMC. Součástí projektu je i stejnojmenná aplikace, která se během osmi měsíců stala největší aplikací na českém pracovním trhu a několik měsíců byla nejstahovanější aplikací v českém App Storu.

Kromě práce pro klienty se věnujeme i vlastním startupům, jako je třeba levnátramvajenka.cz, která klientům nabízí výhodné cestování pražskou MHD.

Spolu silnější.

V květnu 2017 jsme koupili 50% podíl v IT firmě Viable One. Díky tomu dokážeme víc! Je nás víc, umíme víc, jsme rychlejší a silnější. Co se nemění? Stále je naším dlouhodobým cílem vytvářet inovace od nápadu až po uvedení na trh.

Poznejte naše DNA.

A myslíme to vážně. Každé slovo.

1

Smysl inovacím dávají lidé

Pro nás vše začíná u lidí. Nejvíc nám proto záleží na nich, na tom, jak jim doopravdy zlepšit život, a ne na použití technologií za každou cenu.

Lidé jsou jednoduše základem každého úspěchu. Může to znít banálně, ale málokterá firma podle toho ve skutečnosti jedná. My ano.

Proto tolik používáme empatii, intuici a osobní přístup. Protože lidé rozhodují

2

Kdo netvoří, boří

Jako designéři totiž věříme, že bariéry jsou pouze v našich hlavách. Žijeme v době s největšími možnostmi měnit věci k lepšímu. Máme fakta, představivost a odvahu vymanit se ze zajetých kolejí.

Aby to ale opravdu dávalo smysl, je nezbytné nejdřív pochopit problém, který lidi tíží. A taky jeho příčiny. S detailními znalostmi problému pak snáze překonáváme překážky.

3

Ať to má koule!

Dobrých nápadů máme vždy spoustu, ale to nám nestačí. Umění je najít ty doopravdy skvělé - pro uživatele, klienty i nás - a jít za nimi. Takové nápady nemusí být viditelné na první pohled, je k tomu třeba zkušenost, intuice a občas i drzost a schopnost bořit bariéry a zažité představy.

4

Jsme direct

Přemýšlíme v souvislostech a jednáme otevřeně a přímo. A i když ctíme empatii a intuici, nechodíme kolem horké kaše a umíme jít přímo na dřeň. Kritické myšlení a schopnost rozlišovat mezi domněnkami a prokázanými fakty vytváří produktivní prostředí pro rychlý posun vpřed.

Přestože to může znamenat, že klientovi nesdělujeme jen pozitivní zprávy. Ale i to je základem dlouhodobě dobrých vztahů.

5

Jedeme na plný plyn

Inovace jsou řemeslo. Tvrdá práce, která má svá pravidla, procesy a nástroje. A kumšt je umět vybrat ty, které nás dovedou nejdál.

Proto při navrhování nových produktů a služeb věříme, že nejproduktivnější cesta vpřed vede přes rychlé prototypování a zpětnou vazbu z terénu od uživatelů. Jestli se má někde ukázat chyba, ať se ukáže co nejdřív! Jedeme na plný plyn, ale víme, kdy na chvíli přibrzdit.

6

S odvahou do neznáma

Abychom mohli navrhnout něco nového, musíme opustit svoji komfortní zónu. Přistoupit k cizím lidem a pochopit jejich zvyky. Nechat je posuzovat naše nápady, když ještě nejsou úplné hotové. Jít do skokových změn, když jsou potřebné. To chce odvahu. A když nějaký nápad v testování neobstojí, je třeba mít odvahu ho zahodit – bez ohledu na to, jak moc se nám líbil.

V srdci jsme lvi. Nebojíme se postavit k budoucnosti čelem. Protože jsme Direct People.

Přidejte se!

Máte otevřenou mysl? Chcete se učit? Záleží vám na tom, co děláte? Podívejte se na naše volná místa ;)