6. a 7. září 2018

Future Port Prague opět s námi Přijďte a dejte si i workshopy z naší dílny

Jiří Navrátil & Petr Šídlo:
Jak dostat výsledky vědy do své firmy a utéct konkurenci?

Schopnost využívat správných technologií se stává hlavní konkurenční výhodou současných firem. A taky základním předpokladem pro jejich přežití. Proč ale spolupráce firem s vědeckými pracovišti, kde nové technologie nejčastěji vznikají, tak často selhává? A jak tedy nastavit spolupráci mezi vědci a firmou, aby fungovala a obě strany z ní měly užitek a radost? Jak vytvořit správnou inovační strategii, naplnit ji a utéct konkurenci? Přijďte náš workshop a  dozvíte se vše, co o inovacích s pomocí vědy potřebujete vědět.

Termín: 6.9. 2018, 13.30-15.00

 

Jiří Navrátil, Ph.D.

Jeho životním motorem je pomáhat výsledkům vědy a výzkumu nacházet uplatnění v praxi. Hledání cesty, jak toho nejlépe dosáhnout, jej provedlo dvěma doktorskými tituly a většinou evropských zemí. Nejvíce inspirace a poznání mu přinesla spolupráce s londýnskou Imperial Innovations a s ikonickou inovační agenturou IDEO. Dnes jako technologický skaut hledá talentované výzkumníky a technologie v Čechách. Pomáhá firmám s nalezením konkurenční výhody ve vědeckém prostředí a výzkumu najít komerční využití.

 

Petr Šídlo

Věří, že inovace nejsou o kouzlech a náhodě, ale o způsobu myšlení a zvládnutém řemeslu. Po letech, kdy si vyzkoušel práci konzultanta, ředitele divize firmy a pak i atmosféru start-upů a inkubátorů, spoluzaložil v roce 2010 inovační agenturu Direct People. Založil si podnikání na tom, co ho baví a v čem je dobrý: na stavění nových firem a byznysů a tvorbě úspěšných produktů a služeb. ​

 

 

Michal Kalousek & Tomáš Bartl:
Od nápadu k fungující inovaci aneb jak za rok a půl nabrat půl milionu uživatelů

Při uvádění nových produktů a služeb na trh je nejtěžší poznat, který z nápadů uspěje. Který koncept bude řešit opravdové problémy a potřeby svých zákazníků. Poznat, kterou inovaci budou lidé milovat a chtít za ni platit a která naopak propadne i přesto, že bude mít fenomenální marketing.

Pokud se při vývoji nových produktů a služeb potýkáte se stejnou nejistotou, je tento workshop přesně pro vás. Ukážeme vám na konkrétním příkladu, jakou cestou jít od prvotního nápadu až po jeho vlastní realizaci a uspět byznysově i u uživatelů.

Termín: 7.9.2018, 14.30-16.00

 

 

Michal Kalousek

Tvorbu a rozjíždění nových produktů a služeb považuje za své poslání. Byl to on, s kým v roce 2010
Petr Šídlo založil Direct People, první inovační agenturu na českém trhu. S Direct People již vytvořili téměř čtyři desítky nových produktů a služeb. A věří, že ještě víc jich mají před sebou. Michal sám stojí za několika úspěšnými, a klidně přiznává, že i neúspěšnými startupy, ať už jako tvůrce nebo investor. A s oblibou říká, že inovace bez akce je čirá halucinace.

 

Tomáš Bartl

Znalec inovačních postupů, který zodpovídá za jejich správné používání v celé Direct People. Během pěti let pracoval na desítkách projektů, během nichž posbíral množství zkušeností a zjistil, co funguje a jakých chyb se vyvarovat. Je nadšenec do nových technologií, ale zároveň varuje před jejich implementací bez znalosti dopadu na život lidí. Protože technologie možná exponenciální jsou, ale lidské potřeby se vyvíjí pouze pozvolna.

 

Koupit vstupenky