Innovation Mind

Objevujeme nové trhy

Co udělat s produkty, které jsou na trhu již dlouho a jejichž křivka prodeje není rostoucí? Nabídněte je na nových trzích! Právě to jsme udělali ve 3M a slavili jsme úspěch.

V rámci projektu Innovation mind inspirujeme, vzděláváme a učíme přemýšlet lidi z 3M jinak. Jenže inovace bez akce je halucinace, jak všichni z týmu Direct People ví. Proto jsme vytvořili roční program zaměřený na prototypování a prodej s jasným cílem – přinést 3M Česko v roce 2014 vyšší zisk.

Jak jsme postupovali?

Spolu s inovačním leaderem 3M Janem Maškem vybíráme projekty, které mají šanci naplnit inovační pipeline a přinést kýžený výsledek.

Náš tým dostal na starost zajímavé produkty, které by se mohly líbit lidem, kteří vedou aktivní život. Vytipovali jsme síť outdoorových prodejen, ve kterých bychom mohli produkt nabízet, a udělali jsme s outdooráky workshopy. Výstupy z workshopů byly jasné – dva výrobky z produktové řady, kterým věříme, jejich potenciál a cena, za kterou bychom je mohli v outdooru nabízet.

Teď potřebujeme akci!

Metodami empatického designu jsme naše hypotézy otestovali. Postavili jsme na víkend stánek v outdoorovém obchodě ve dvou velkých nákupních centrech v Praze, naučili zaměstnance 3M prodávat příběhem a sledovali, co se stane. A prodávalo se! Prodali jsme přes 30 kusů produktů. Objednávka 3M produktů na outdoorové prodejny v celé České republice na sebe nenechala dlouho čekat.

„3M je společnost s velmi širokým produktovým portfoliem. Naše produkty jsou velmi kvalitní a já jim plně věřím. Proto v dobývání nových trhů vidím velký potenciál. Potenciál zůstává stále jen potenciálem, dokud není ověřen. A právě s tímto 3M pomáhají Direct People“

David Vrba generální ředitel