Mobilní banka

Mobilní bankéř od Cleverlance usnadňuje správu financí a „zneškodňuje” složenky během několika sekund

Direct People - Mobilní banka

"Základem úspěchu práce Direct People je schopnost naslouchat zákazníkovi, porozumět jeho potřebám a cílům a schopnosti ukázat zákazníkovi jeho "svět" jiným pohledem a inspirovat ho tak k novým myšlenkám."

Průzkumy potvrdily, že lidé nemají rádi složenky a obtěžují je i další zdlouhavé úkony spojené se správou financí. Život v tomto ohledu dokáže zjednodušit tzv. Clever Mobile Banker (CMB), který vyvinula firma Cleverlance ve spolupráci s Direct People. Jedná se o roadmapu rozvoje mobilního bankovnictví, přičemž některé z funkcionalit postupně implementovalo již několik finančních institucí, mimo jiné Komerční banka, Česká spořitelna či Všeobecná úverová banka na Slovensku. A další v řadě bude nejspíš Creditas.

Clever Mobile Banker v praxi funguje jako mobilní aplikace na chytrých telefonech a tabletech. Umožňuje uživatelům správu bankovního portfolia a osobních nebo firemních financí. Finanční instituce otevírá pro své klienty prostřednictvím této aplikace nový kanál, který dokáže zpřístupnit stávající služby internetového bankovnictví za maximálního využít vlastností mobilního telefonu – a to kdykoliv a kdekoliv je potřeba.

Obecně klienti na svém smartphonu mohou díky tomuto mobilnímu bankovnímu superhrdinovi zobrazit přehled svých účtů, zadávat příkazy, sledovat transakční historii či používat a definovat šablony příjemců. Aplikace také umožňuje skenovat složenky, což urychlí zadání platebního příkazu. Klient data ze složenky nemusí opisovat, číselné údaje na složence se do platebního příkazu během 16 vteřin převedou automaticky. Aplikace rovněž podporuje mobile banking pro více uživatelů na jednom zařízení. Tuto vlastnost využijí zejména ti, kdo mají v rodině jen jeden chytrý telefon. Spravovat své účty díky aplikaci může na jednom zařízení každý člen samostatně.

„Na spolupráci s Direct People si velice cením jejich schopnosti nalézat skutečnou přidanou hodnotu pro svého zákazníka, která je často výsledkem zdravého „selského rozumu“, ověření si hypotéz v jejichž zajetí se často zákazníci nacházejí a zejména inovativního přístupu k zvýšení atraktivity nabídky.“

Jiří Bíba generální ředitel