Direct People - Branko Gugleta Direct People - Branko Gugleta

Branko Gugleta Senior Innovation Designer

Pracovní zkušenosti jsem získal v telekomunikacích, energetice, bankovnictví a reklamě, a to v různých rolích od strategie, marketingu až po řídící management. Pracoval jsem ve velkých korporacích, ale i v malých společnostech start-upového charakteru v České republice i v zahraničí. Ať už jsem pracoval kdekoli, všechny pozice spojovala možnost vytvářet nebo rozjíždět něco nového.

Moje cesta do Direct People

Po studiích na ČVUT jsem první zkušenosti sbíral v Komerční bance a RWE. Moje další kroky vedly do O2, kde jsem ve strategickém oddělení řešil velké projekty napříč celou firmou. Když mateřská Telefónica v Londýně založila novou firmu zaměřenou na inovace, věděl jsem, že chci tam, a to klaplo. Byla to obrovská zkušenost s prací na projektech v globálním měřítku, které určovaly budoucnost celé společnosti – třeba vytipování společnosti v oblasti digitálních služeb pro možnou akvizici v hodnotě stovek miliónů eur.

Po necelých dvou letech přišla nabídka vrátit se do Česka, abych „zachránil“ Tesco Mobile, společný projekt Teska a O2. Po splnění mise jsem se přesunul do UPC, kde jsem vedl oddělení expanze a byl součástí úzkého vedení firmy. Bylo to nové oddělení, kde jsem nejdříve musel nastavit celý chod, procesy, KPIs a řízení pro splnění hlavních cílů. Následovalo několik měsíců práce jako freelancer a interim manažer a nyní jsem tady. Stejně jako velká část mé pracovní cesty vedla přes reference, i do Direct People jsem se dostal na doporučení od lidí, kteří mají s našimi inovačními designéry výborné zkušenosti.

Projekt, který mě bavil

Do Tesco Mobile jsem na pozici Chief Marketing Officera nastoupil krátce po neúspěšném uvedením značky na trh a můj úkol byl jasný: otočit kormidlem a rychle dostat firmu do černých čísel. Povedlo se. Zefektivnili jsme využití prodejních kanálů, upravili nabídku, změnili celkovou image virtuálního operátora a jeho komunikaci. Podařilo se mi úspěšně vybudovat novou značku a dostat Tesco Mobile na pozici nejrychleji rostoucího virtuálního operátora v Česku. Skvělá zkušenost v malém týmu, kde to všichni brali, jako by budovali vlastní firmu.

Pár slov o mně

Jsem srdcař. Mám rád pestrost, změnu. Baví mě hledat řešení, a ty pak také realizovat. Myslím si, že mám strategické myšlení a selský rozum, ale dokážu se díky svým analytickým schopnostem ponořit i do detailu. Umím se rychle učit novým věcem a pracovat s nejistotou a předpoklady. Volný čas trávím nejrůznějšími sporty, na horách, na motorce a cestováním s foťákem v ruce.