Direct People - Dragan Pasovský Direct People - Dragan Pasovský

Dragan Pasovský Senior Innovation & Brand Designer

Budování značek a byznysů se věnuji víc než 10 let. Za tu dobu jsem nasbíral zkušenosti prakticky ze všech segmentů a s firmami nejrůznějších typů a řada mých prací získala ocenění na mezinárodních marketingových festivalech.

Posledních pár let mě fascinují proměny a neuvěřitelné příležitosti, které se v byznysu objevují. A protože k životu potřebuji pohyb a vývoj, věnuji se teď inovacím. Navrhnout produkt a podpořit ho silnou značkou a efektní komunikací, to je to, co mě zajímá.

Moje cesta do Direct People

Při tvorbě značek jsem si uvědomoval, že pokud brand nebo produkt neplní, co slibuje, nemůže ani dobrá komunikace zajistit dlouhodobý úspěch značky (zaplať pánbůh!). Proto jsem začal víc a víc vymýšlet, jak produkt či službu jako takovou zlepšit. Tak jsem se dostal k metodám human-centered designu a inovacím. No a jednoho pěkného dne jsem jim propadl nadobro a připojil se k Direct People :-)

Projekty, které mě bavily

Úžasná byla práce na O2TV. Původní zadání bylo zvýšit prodeje této televize – místo rozšiřování nabídky jsme ale navrhli zlepšení služby a uživatelské hodnoty a k tomu novou prodejní strategii. Miluju ten pocit, když člověk pohledem z různých úhlů zjistí, že věci jsou jinak, než jak předpokládalo původní zadání. Vše do sebe přitom postupně začne zapadat. No a na konci je překvapený a nadšený klient!

Skvělé bylo taky navrhovat značku pro projekt Práce za rohem, kterou jsme v Direct People připravili společně s LMC. Je to původní inovační projekt s velkým potenciálem, který pomáhá lidem skoncovat s dojížděním do práce. Rád jsem mu dotvářel kabát a duši! Chci, aby v lidech, jimž dobře slouží, vzbuzoval i emoce. Aby ho zkrátka měli rádi. Vymýšlel jsem komunikaci, která s nimi měla pohnout, aby začali službu používat. Byla to nádherná koncepční práce!

Pár slov o mně

Troufám si říct, že mám široký záběr: býval jsem doktorand a intelektuál na slušné americké univerzitě, top reklamní kreativec, dělal jsem politické kampaně, vedl neziskové projekty a teď jsem stratég a inovátor. Myslím, že mám dobrou intuici a dokážu se do problému a lidí vcítit a rozeznat silný insight.

A můj dream job? Takový, co bude win-win-win: byznysově úspěšný, prospěšný pro uživatele a navíc bude pomáhat celku, ať Zemi nebo společnosti.

Vedle práce se věnuji svojí rodině. Důležitý je pro mě sport a pohyb v přírodě. Kromě toho jsem vždy potřeboval tvořit, ať už šlo o psaní, focení, malování či dnes improvizační divadlo, které je pro mě nejlepším způsobem, jak vypustit čerta :-)